PROMISIUNEA TWINKLE STAR
Customer Promise
Facem acest lucru prin:
- Oferirea materialelor de înaltă calitate pentru învățare, suport pe parcurs și evaluare finală;
- Actualizarea constantă a sistemelor noastre pentru a asigura eficacitatea și siguranța lor;
- Creșterea numărului de date posibile pentru susținerea examenelor și obținerea rapidă a rezultatelor;
- Instruirea angajaților noștri prin programe speciale destinate lucrului cu publicul și clienții;
- Angajamentul de a acționa în manieră corectă, etică și responsabilă;
- Adresarea și rezolvarea solicitărilor în cel mai scurt timp;
- Informarea clienților/candidaților cu precizie și coerență privind serviciile noastre;
- Utilizarea proceselor transparente și eficiente în desfășurarea activității;
- Vă asigurăm că respectăm confidențialitatea datelor dvs., ne angajăm să protejăm orice informații care identifică sau pot contribui la identificarea unei persoane fizice (“date cu caracter personal”), pe care le colectăm, le prelucrăm și/sau la care avem acces, fiind respectat Regulamentul GDPR devenit lege în România începând cu 25 mai 2018.
- Feedback constant oferit;
- Părerile și sugestiile dumneavoastră sunt importante pentru noi pentru că ne ajută să ne îmbunătățim serviciile. De asemenea, oferim cursanților noștri posibilitatea de a evalua și a oferi un calificativ serviciilor centrului nostru.
Vizitează-ne!
Sediul Twinkle Star – Alexandru,
Program L-V: 9.00-17.00
- este asigurată semnalizarea clară a secretariatului și casieriei pentru a fi ușor de localizat și accesibile tuturor;
- vă întâmpinăm cu promptitudine și acordăm asistență într-o manieră prietenoasă și profesionistă;
- angajații noștri poartă ecusoane pentru ca vizitatorii să îi poată identifica ușor după numele și poziția ocupată în cadrul centrului;
- vă oferim informațiile necesare și consultanță cu privire la serviciile noastre (cursuri, examene);
- vom rezolva solicitarea dumneavoastră la primul punct de contact, în situația în care acest lucru este posibil.





Contactați-ne online
Vă asigurăm că informațiile de pe site-ul nostru sunt corecte și actualizate.
Oferim instrumente utile și ușor de folosit pentru navigare, înscriere la cursuri și examene și participarea la cursuri online pe platforma Zoom.
Facebook Messenger
Scopul nostru este să vă răspundem la comentarii, postări sau întrebări în termen de maxim 1 oră.
Contactați-ne telefonic
Răspundem cu amabilitate și ne prezentăm cu prenume și nume și funcția ocupată.
Ne vom strădui să soluționăm cererea dumneavoastră la primul punct de contact.
Răspundem la mesajele prin sms în cel mai scurt timp posibil și vă vom oferi un număr de telefon direct pentru comunicări ulterioare, acolo unde este necesar.
Contactați-ne prin email sau în scris
Avem în vedere cererea dumneavoastră din momentul în care o primim sau în prima zi lucrătoare, în funcție de ziua în care aceasta este trimisă.
Răspundem la cereri simple în termen de două zile lucrătoare, la solicitări cu caracter general în decursul a cinci zile lucrătoare, iar la solicitări complexe în decursul a zece zile lucrătoare.
Vă vom ține la curent pe durata procesului soluționării cererii dumneavoastră.
Promisiunea noastră
în legătură cu susținerea examenelor Cambridge English
Suntem în permanență disponibili pentru a oferi consultanță și vă oferim tot sprijinul necesar pentru susținerea examenelor Cambridge English.
Consultant Examene Cambridge
Laura Cozma office@examenecambridge.ro
0726386046
- Locațiile unde se desfășoară examenele sunt curate și sigure;
- Procesul de înscriere este simplu și eficient iar înscrierea la o sesiune este deschisă pe o perioadă cât de mare posibil;
- Informațiile, materialele utilizate la examene și datele au un caracter confidențial și vor fi prelucrate în siguranță;
- Costurile examenelor sunt publice și transparente. Vom înștiința candidații despre costuri suplimentare, unde este cazul, cum ar fi taxa de participare în ultimul moment;
Procesarea înregistrării la examene și a rezultatelor
Candidații primesc scrisoarea de confirmare cu privire la participarea la examen (conținând orarul susținerii probelor) cu cel puțin zece zile înainte de susținerea primei probe (exceptând în cazul înscrierilor în ultimul moment).
În acel document se regăsesc informații cu privire la cum pot intra în posesia rezultatului chiar în platforma de la Cambridge – secțiunea Important Information. Candidatul trebuie să respecte pașii de acolo pentru a primi mai apoi email de notificare în momentul în care este disponibil rezultatul de la examenul susținut.
Certificatele Cambridge English sunt disponibile spre ridicare în decursul a două zile lucrătoare, imediat ce le primim de la Cambridge. Candidatul va primi un sms de notificare din partea centrului Twinkle Star cu privire la sediul unde se află certificatul și ora la care se poate prezenta pentru a-l ridica.
Ne puteți contacta
Răspundem la mesajele dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil.
- +40-371-504-305 - tasta 3
- office@examenecambridge.ro
- cem@twinklestar.ro
- Șos. Națională 5, parter, Iași, România
- Program Luni - Vineri: 9.00 - 17.00
Următoarele Examene Cambridge English
| Data | Examen | Înscrie-te |
|---|---|---|
| 24/01/2026 | A2 Flyers | |
| 24/01/2026 | A1 Movers | |
| 24/01/2026 | Pre A1 Starters | |
| 17/05/2026 | B2 First for Schools | |
| 16/05/2026 | C1 Advanced | |
| 28/02/2026 | A2 Key for Schools | |
| 20/06/2026 | B2 First for Schools | |
| 20/06/2026 | C1 Advanced | |
| 20/06/2026 | B2 First for Schools | |
| 20/06/2026 | B1 Preliminary for Schools |
Iar dacă nu te simți 100% pregătit, poți apela la cursurile Twinkle Star de pregătire pentru examenele Cambridge.