Procedura prin care puteți depune o plângere sau reclamație

Îmbunătățirea constantă a calității serviciilor noastre este foarte importantă pentru noi. Alături de instrumentele noastre interne de control, ne bazăm de asemenea pe sugestiile din partea clienților și colaboratorilor noștri. Scopul nostru este să învățăm din situațiile sesizate de dumneavoastră pentru a ne îmbunătăți produsele și serviciile în viitor. Pentru a investiga plângerea dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil, vă rugăm să oferiți o descriere cât mai detaliată a situației pe care doriți să o semnalați.

Ne ocupăm de reclamații în legătură cu următoarele aspecte :
- conduita unui examinator în timpul probei de Speaking;
- comportamentul angajaților centrului nostru;
- felul cum a fost livrat sau evaluat un curs de calificare pentru profesori;
- felul cum a fost administrat un examen;
- rezultatul unui examen (dacă un candidat crede că a fost afectat de circumstanțe ce nu țin de propria persoană sau nu s-au aplicat considerente speciale, acolo unde era necesar) ;
- malpraxis;
- serviciile noastre (inclusiv aplicarea procedurilor standard, solicitarea informațiilor despre rezultate) ;
- indisponibilitatea prelungită sau frecventă a sistemelor noastre;


Vă rugăm de asemenea să includeți urmatoarele informații:
Nume dv. Complet
Detalii de contact (adresă poștală, email, număr de telefon)
Detalii despre examenul susținut (nivel, dată, locație)

Ne puteți trimite reclamația dumneavoastră:

Vă rugăm să trimiteți un email cu reclamația dumneavoastră, împreună cu dovezi/copii ale corespondenței anterioare cu centrul nostru (dacă există) la adresa: office@examenecambridge.ro;

Ne angajăm să oferim un prim răspuns solicitării dumneavoastră în decursul a cinci zile lucrătoare. Ca parte a investigării cererii dumneavoastră, vom contacta părțile implicate;

Ne străduim să răspundem tuturor reclamațiilor în decursul a 10 zile lucrătoare;

Unele reclamații, datorită complexității lor, ar putea necesita o perioadă mai lungă de timp pentru a fi investigate și soluționate. Vă vom informa pe parcursul procesului de soluționare și de durata estimativă a acestuia;

Atunci când faceți o reclamație, vă rugăm:

- să detaliați situația pentru care faceți reclamația;
- să ne spuneți ce doriți să facem pentru dumneavoastră;
- să colaborați cu noi pentru a ajunge la o soluție;
- să ne spuneți părerea dumneavoastră despre felul cum am acționat pentru a soluționa reclamația dumneavoastră;

Dacă nu sunteți mulțumit de felul cum a fost rezolvată reclamația dumneavoastră

vă rugăm să cereți să vă adresați directorului centrului nostru care va investiga personal cererea dumneavoastră și va realiza o evaluare independentă.

Ne puteți contacta:

LOCAȚIE

Iași, Șoseaua Națională 5, parter 700415

PROGRAM

L - V: 9 AM - 17 PM

E-MAIL

office@examenecambridge.ro

TELEFON

0371 504 305 tasta 5

ÎNSCRIERE EXAMEN PET